Sunday, 22.05.2022, 16:58
Вітаю Вас, Гость
Головна » 2022 » February » 21 » Вивчення педагогічної майстерності педагогів
09:26
Вивчення педагогічної майстерності педагогів

                       Заняття  «Птахи – наші друзі»

17 лютого атестаційна комісія закладу відвідала заняття  «Птахи – наші друзі», яке підготувала та провела вихователь старшої «А» групи, Олена Миколаївна Васенович. Олена Миколаївна успішно вивчає та впроваджує в роботі методику Н.Гавриш використання коректурних таблиць.

Коректурні таблиці – це інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), заповнених предметними картинками. Картинки добирають за змістом тематично. Сьогодні діти працювали з картинками - зображенням птахів (домашніх, екзотичних, зимуючих та перелітних).

Основними засобами в роботі з коректурними таблицями є інтелектуально-мовленнєві завдання, ігри – вправи, які будуть постійно коригувати уявлення дітей про зображені предмети, розвивати мислення мовлення дітей, пам’ять і т.д.

Вихователь вдало використала коректурні таблиці на різних етапах заняття. Ефектний спосіб включення дітей у роботу – використання їх на початку заняття як демонстраційний засіб на інтерактивній дошці. І як наслідок, діти з цікавістю, розпізнавали птахів за співом та  поговорили про  їх характерні ознаки. Такі завдання вправляють у  вмінні будувати розгорнуті речення – відповіді, використовувати прийменники («між», «за», «перед», «під» тощо) та  просторові прислівники («вище», «нижче», «справа», «зліва»), узгоджувати між собою слова в реченні  тощо.

Під час проведення основної частини заняття Олена Миколаївна запропонувала дітям таблиці менші за розміром і ще цікавіші завдання. За допомогою різнокольорових фішок (ними можуть бути геометричні фігури, невеличкі предмети тощо), дітям пропонувалось закрити зображення птахів у назві яких сховались звуки: [р], [л], [г], [е]. Вихователь оголошує  завдання, діти виконують його. Щоб перевірити правильність виконання – далі  між дітьми та вихователем розгортається жвава дискусія - пояснення своїх дій. А потім були ще не менш цікаві завдання:

  • додати слова-назви птахів, які підходять по змісту до словосполучення: ходила (гуска,чайка, курка..);  стрибав (голуб, індик, горобець) і т.д.;
  • назвати усіх птахів з 2 ряду, з 1стовпчика.

Усі завдання, які приготувала вихователь діти виконали, виявивши при цьому  уміння працювати самостійно і в команді, розмірковувати і висловлювати свої міркування, бажання спілкуватись рідною мовою та отримувати задоволення від своєї діяльності.

Слід відмітити не менш вдале використання ігрових фізкультхвилинок, які вихователь використовувала з метою попередження втоми дітей та підготовки руки до роботи.

Отримали задоволення від побаченого і усі члени атестаційної комісії.

Переглядів: 163 | Додав: сонечко
Всього коментарів: 0
avatar