15:14 Вивчення педагогічної майстерності педагогів. | |
23 лютого атестаційна комісія закладу переглянула заняття з мовленнєвої діяльності в середній «А» групі. Розвиток дітей неодмінно включає в себе оволодіння зв’язним мовленням, безпосередньо пов’язаним з інтелектуальним розвитком дитини та її комунікативними навичками. Означені чинники не є вродженими уміннями, тому засвоїти їх дитині доведеться самостійно у супроводі дорослого. Цьому сприяють сучасні форми взаємодії дорослого з дитиною. Зразком такої взаємодії можна вважати заняття яке організувала і провела Тетяна Григорівна Доценко. Раціонально організований простір, чергування видів діяльності, використання прийомів попередження втоми у дітей, доцільно використана наочність та дидактичні матеріали, наявність сюрпризного моменту та навіть емоційне забарвлення мовлення вихователя – забезпечили високу результативність заняття. Вихователь зуміла викликати у дітей цікавість і бажання спілкуватись. Під час заняття діти вправлялись у
Продовжували вчитись будувати відповіді на запитання вихователя за змістом картини. Удосконалювали навички діалогічного мовлення з дорослим дотримуючись теми, підтримувати діалог як вербальними так і невербальними засобами (поглядом, мімікою, жестом). Слід відмітити вдале використання під час заняття технології палички Кюїзенера. Плоский варіант кольорових паличок слугував заготовкою до аплікації «Сніговик». | |
Переглядів: 121 | Додав: сонечко |
Всього коментарів: 0 | |
| |