12:52 Про кваліметричну модель визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку | |
Пропонуємо ознайомитись із листом МОН № 1/9-535 від 06 листопада 2015 року щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі. Якість дошкільної освіти визначається за численними параметрами, основними з яких є цілісний гармонійний розвиток дитини дошкільного віку та її готовність до початкової школи. Отримати цілісне уявлення про рівень розвиненості, вихованості і зіставити фактично досягнуті результати з очікуваними дає змогу кваліметричний підхід до організації моніторингу оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів (за методикою Г. Єльникової). Цей підхід сприяє створенню оптимальних умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини. Рекомендовано проводити оцінювання двічі на рік: | |
Переглядів: 695 | Додав: Завідуюча |
Всього коментарів: 0 | |
|
|