Понеділок, 17.05.2021, 11:42
Вітаю Вас, Гость
Головна » 2013 » Лютий » 14 » «Побудуємо дім для друзів»
22:44
«Побудуємо дім для друзів»
14 лютого 2013 року відбулось відкрите заняття з емоційно-ціннісного розвитку дітей старшого дошкільного віку «Побудуємо дім для друзів». Заняття проводила практичний психолог ДНЗ Бродягіна Оксана Юріївна для вихованців старшої "Б" групи "Ведмежата".
   Мета цього заняття: Формувати емоційний позитив, емпатійність, поняття «дружба». Розвивати увагу, логічне мислення, мовлення, орієнтування в просторі. Вчити уважно відноситись до інших.
Хід заняття
   Привітавшись з гостями та вихованцями Оксана Юріївна розповіла що у світі є немало людей одиноких і самотніх. І вони не знають де їм можна зустріти друзів. Психолог запропонувала побудувати дім, для всіх хто самотній, у кого немає ще друзів. В нього буде тепло і затишно і місця вистачить усім.
   Щоб побудувати дім потрібні цеглинки. Оксана Юріївна приготувала цеглинки, але вони не звичайні, і щоб їх отримати нам потрібно виконати завдання.


Завдання № 1 «Так або ні?»

Мета: створити позитивний емоційний настрій, розвивати слухову увагу, словесно-логічну пам'ять.
   Діти встають в коло, взявшись за руки. Психолог ставить запитання. На кожне «так» - необхідно піднімати руки вгору, а на «ні» - опустити руки вниз.

Є у полі світлячки?
А у морі – рибаки?
Чи є крила у телятка?

Чи є клюв у поросятка?
Чи є гребінь у гори?
Чи є двері у нори?
Хвіст стричить у носорога?
Чи є хвіртка у порога?
Чи сховались помилки
В ці віршовані рядки?



   Впоравшись діти беруть цеглинки та за допомогою психолога приклеюють цеглинки на макет будівлі будуючи 1-й поверх.

Завдання № 2 «Плутанина»
Мета: розвивати логічне мислення, увагу, мовлення.
   Дітям пропонується уважно розглянути малюнок, знайти невідповідності, зазначити їх та розповісти, як повинно бути. Виконавши його діти наклеюють другий поверх.



Завдання № 3 «Лабіринт»
Мета: розвивати вміння орієнтуватися просторово.
   Кожному із дітей роздається лабіринт, який він повинен пройти та не заплутати. Виконавши діти наклеюють третій поверх.



Завдання № 4 «Доторкнись»
Мета: розвиток уваги, емоційного позитиву, емпатійності, тактильної коректності, бажання гратися без образ. Включення в активний рух.



   Діти повинні бути уважні, обережні, щоб не штовхнути товариша, не образити його. Дорослий пропонує доторкнутися до чогось синього в одязі товариша, наприклад, шнурка, банта тощо… Після гри запитання: «Чи немає ображених?» Запропонувати «ображеному» висловитися, а хто в цьому винен – пояснити свою поведінку. Діти наклеюють 4-й поверх.

Завдання № 5 «Чарівні окуляри»
Мета: формувати емоційний позитив, емпатійність. Вчити уважно відноситись до інших, вміти переключати увагу на ближнього. Розвивати уяву.



  Кожен по черзі, надіваючи чарівні окуляри та дивлячись на сусіда казав йому щось приємне - комплімент. Впоравшись із завданням будують 5-й поверх.

Завдання № 6 «Товариш - ниточка»
Мета: формування емпатійності, візуалізації невидимого зв’язку між людьми.
Діти встали в коло відповідаючи на запитання психолога замотує нитку на палець і ставить своє запитання кому їй заманеться. Коли всі діти будуть в мереживі ниток, гра закінчується. Вихованці на прикінці гри подумали та обговорили, що сталося б, якби пролунала команда: «Розбіглися» «Який був би результат? Що нас стримує? Що потрібно зробити, щоб виконання цієї команди не завдало нікому болю…?» Діти підводяться до висновку, що всі ми з’єднані «невидимими ниточками» і потрібно бути дуже уважними, щоб не завдати кривди та болю один одному. Вихованці будують дах.




   Під музичний супровід діти розфарбовують пальчиковими фарбами сердечка (вікна).
   В цьому будинку оселяться всі бажаючі мати друзів. Цей дім відкритий для всіх, але щоб у ньому всім було добре вихованці пригадали правила дружби:

Нікого не ображай
Будь добрим
Не будь жадібним
Допомагай іншим
Будь привітним і веселим

   На прикінці заняття було наголошено, як всім добре, коли діти гарно граються, не заважають і не ображають одне одного. Вихованці разом побудували дім, дізналися хто таки друзі. Всі старалися, допомагали один одному. Діти подякували один одному та прощались з психологом долоньками по колу.
Переглядів: 4745 | Додав: adana
Всього коментарів: 0
avatar